Hääärliga söndag.

Varför denna söndagsdepp, gott folk. Söndagar är en mysig dag, som man kan tillbringa med familjen, i vetskap om att en lång härlig jobb vecka ligger framför en. Det är alltid lika spännande att i undra hur den kommande veckan kommer se ut. Eller inte! FÖR JAG ÄR SJUKSKRIVEN! Å jag kommer deppa ihop. Tur att Tessa jobbar timmar kommer väll antagligen tracka henne. Tessa jobbar ju timmar på mitt jobb så hon kanske får mina pass? Hm. Nej... Då kommer jag ju inte få se henne nått ändå. Jaja Vet att en viss Cattis är ju långleddig också, henne får man väll tracka lite extra då.

Idag har vi besökt min moster o hennes familj i bålsta. Det var riktigt mysigt. De har skaffat en fyrhjuling, gissa vem som är sugen på att skaffa en här hemma nu? Både Makkan o Alex såg ut som barn på julafton när de åkte på den. Lyckliga pojkar!

Makkan försöker nu att lägga Tyra. Nån grej att hon vägrar somna i sin egen säng. Jag lyckades i fredags, makkan lyckades inte igår (Då hon fick somna på soffan, icke ok) men det gäller att inte ge sig. Så nu jäklar.

Jaajooo, nu kom jag på ang. RIX FM eller RIX MORGONZOO Gert fylking och Robban Archberg ska gå från Ystad till Haparanda. GÅ! Alltså Gert kommer typ vara en 100 år när de kommer fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0