Bullmamma?

Alltså jag kan inte laga mat, jag kan inte baka heller . Mitt barn kommer få skämmas på kalas, för allt kommer smaka BAJS! Jag ska berätta. Tyras dagis ska ha 40 årsjubileum, de ville då att föräldrarna (och barnen) skulle baka till denna stora dag på förskolan. Igår var jag på willys så tänkte jag, varför inte? Jag bakar bullar. Vanliga hederliga kanelbullar. Hur svårt kan de va? Jag gjorde exakt som det stod på receptet. Men nått måste ha gått fel... galet fel. När jag tog ut dom från ugnen såg de faktiskt väldigt goda ut (okej, en och en annan var lite bränd) Sen skulle jag provsmaka....  Usch.

Kommentarer
Postat av: fia

haha du är rolig du

"jag ska berätta"



p.s oj så grön din blogg är. jag tror inte jag gillar de ^^

2009-03-12 @ 12:36:51
Postat av: Moster

Salt istället för socker? ;-)

2009-03-14 @ 08:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0