The Fat Cat



Här är hon.... TUNNAN!


Folk är riktigt dåliga på att uppdatera (Inte du Thezz, Nej inte du heller Barro) Vill ju ha nåt att läsa. SKRIV

Jag är seg o trött i min kropp. Jag har värk i mina ben, börjar jag bli gamal?
Jag fyller 23 år. 23 ÅR! Dame!! Undra när jag får kallelse till cellprovtagning?
Jag blir irriterad när folk på MSN heter HAPPY NEW YEAR (Hallå? Det var typ en månad sen, get over it)
Jag blir irriterad när tv 4 ska visa tv nyheter + sporten under en film. Hur kan man?
Jag blir glad när jag får som jag vill.
Jag blir oxå glad när jag vet att Tessa är hemma nu.
Jag blir irriterad på mina ben som inte verkar fungera som jag vill.
Jag blir irriterad att jag aldrig får operations tid för min cysta, de kanske glömt bort mig?
Jag blir glad av Caroline. Hon kan man skratta åt på msn. Å Privat.
Jag blir glad av att vi ska på kryssning!
Jag blir glad för jag har nått att läsa ikväll ("Vi Föräldrar")
Jag blir arg för att jag inte sagt upp "vi föräldrar" än.



Okej ang. inlägget om toaletten och spolning. Akta er oxå för luften och dörrhandtag, Kryllar av bakterier.

Kommentarer
Postat av: Therese

-skrattar-

tycker du att jag uppdaterar för mycket?? ;)

skriver ju iofs bara skit, så man kan ju lätt ledsna.. ;)

Kramis

2009-01-20 @ 02:17:48
URL: http://frokenthezz.blogg.se/
Postat av: malin

Haha jävlar vilken katt :P

2009-01-26 @ 10:23:55
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: elin

Haha,ursäkta, men vilken fet katt ni har asg

2009-01-29 @ 18:30:11
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0