Sent ikväll igen.

Hmma även fast jag är så jäkla trött så har jag fruktansvärda sömn problem. Undra om jag ska sova på soffan inatt? Enklare att somna. Å så har jag inte nått att läsa heller. Har läst ut Stieg Larssons "Millenium"-serien, verkligen bra böcker men sega på vissa ställen! Nu väntar jag på filmen!! :D

Jobbat dag idag, jag och Nathalie hade nog segaste dagen ever. Jag löste sudoku o suckade. Nathalie suckade. Ledig imorgon (P-möte dock) Skönt.
Tessa åker hem från Afrika imorgon Alltså IMORGON!!! Jag saknar henne så att det gör ont. Hon landar i bromma på torsdag. Gissa vem som kommer va hemma hos henne hela kvällen på torsdag,fredag, lördag, söndag? :P

Nej helgen är smockad. Fre- madzon fyller 24 år så vi kanske åker över till henne en sväng. Lör- Evelina fyller 20 (torsdag egentligen) Smörgåstårta hos henne. Söndag är makkan ledig, Då kanske vi får tid för varandra??

Sjukt dåligt me pengar denna månad, det är oxå rätt trist.
Tyra nyår 2008

Kommentarer
Postat av: Evelina

Guud så fin hon var i kläningen! Krama charmtrollet från oss! Kramar

2009-01-14 @ 08:52:39
URL: http://Evelinasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0