Hola!

Nyår flöt på smidigt, massa ungar, raketer och mat. 2009 hoppas det bringar spänning! :D
 


Vart så dålig på att lägga in bilder. ( har fortfarande inte lagt in varken från jul eller nyår på datan. Jul korten är på gamla korten och nyår korten är på nya.) Men här är lite bilder makkan la in är väll från mellandagarna...




ja som sagt hon klättrar! på allt. Här sitter hon på vardagsrumsbordet o ser allmänt nöjd ut!
(Nya pyjamasen!)
Haha upptäkte nu att alla korten måste ha tagit från samma morgon (Ny kamera o man fotar heeela tiden)



Jobbade i fredags, hade grym huvudvärk som geck ner under ögat i kinden o i hela munnen. Känns som jag blivit misshandlad. Kom sen på vad det är bihåleinflammation... Så måste kontakta närakuten imorgon. För vilken smärta!!
Nej nu ska jag äta några alvedon! Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Nämen åå så trevligt!

Absolut vill jag det.

Ran börjar jobba på onsdag så jag kommer bara vara hemma och tråka typ..

hehe..

Ringa till kommunen och anmäla mig som springvikarie är väl det enda jag ska göra!

hihi

Ringer dig imorrn!!

PÖSS

2009-01-06 @ 00:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0