godkväll.

Idag har jag jobbat kväll vilket var helt ok. Vi har bara 4boende på våran avd nu så det blir nästan för lugnt.  Men men man ska väll inte klaga snart har man väll häcken full igen!

Imorgon är det vardag igen, Makkan åkte precis till jobbet... Tråkigt men skönt på samma gång. Tyra ska till dagis imorgon igen efter 2 1/5 ledighet. Får se hur det går. Tur att jag inte behöver lämna henne. Gråten får makkan ta, stackarn.

Imorgon jobbar jag dag sen så är jag ledig igen i 4 dagar. Det är skönt eftersom jag fortfarande inte känner mig helt hundra. Sen på torsdag skulle Madde komma hit så ska jag laga lunch! haha jag! Stackars madde :P sen blir det tvättstugan på fredag å kanske BIO.

Nu ska jag kolla klart på filmen sen sova.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vad kul att få kika in här också, så mycket roligare när man vet vilka som läser och när man får kommentarer. Känns så meningslöst annars! Följer du med bloglovin? Är jättebra annars.. nu kan jag ju börja följa din också :)

2009-01-13 @ 21:31:47
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0