Smaken är som baken?

Konversation på MSN mellan Syster o mig 




sofia, säger:

jaaa, nu sitter jag p

å spotify och laddar ner julsånger

Emma- säger:

 

 

 hahamys ja köpte EMDS julskiva

sofia, säger:

 

 

hahahaha töönt

 

 

ja då kan vi använda min lista på julafton också

Emma- säger:

 

 

 kr på maxi KANON PRIS

sofia, säger:

 

 

du skrev ju aldrig vad den kosta?

Emma- säger:

 

 

haha

 

 

79

 

 

numlock

sofia, säger:

 

 

ja men de var ju toppen

 

 

har dom gjort om vanliga julsånger eller?

Emma- säger:

 

 

japp

 

 

halleluja fast på swedisch

sofia, säger:

 

 

nämen

Emma- säger:

 

 

söta

 

 

jag vill gifta mig me danny

sofia, säger:

 

 

jag vill suga av erik

Emma- säger:

 

 

Men vad vulgärt.



 
sofia, säger:

 

 

men snälla emma vi är väl kvinnor båda två

Emma- säger:

 

 

Visserligen 

sofia, säger:

 

 

 

 

men jag tycker danny är fyyyyyyyl

 

 

erik skare va

Emma- säger:

 

 

DANNY fyy? Hur kan du säga så?

sofia, säger:

 

 

han är fyl

Emma- säger:

 

 

FY?

 

 

Men lixom vadå?

 

 

fy?

 

 

Luktar han illa?

sofia, säger:

 

 

FUL=FYL

Emma- säger:

 

 

Ful? Men lixom vart?

 

 

Visst att man inte behöver tycka att han är skitsnygg. Men man kan ju i jösse namn inte säga att karl är ful?

sofia, säger:

 

 

jag tycker han ser ut som en slirre

 

 

de är erik som har de

Emma- säger:

 

 

Slirre?

 

 

Men erik är mer man. Tycker han påminner lite om typ en pappa. Typ

sofia, säger:

 

 

slirre=slisk

 

 

ja vem vill pöka på en liten pojke?

 

 

man vill väl ha en man?

 

 

inte en pappa såklart men en man

Emma- säger:

 

 

Men en pappa? En far lixom?

sofia, säger:

 

 

men snä'lla han är ju inte 40

Emma- säger:

 

 

Alltså Danny är mer ungdom

sofia, säger:

 

 

han ser ut som en pojke

 

 

han har säkert liten också







Danny, jag skulle iaf tacka Ja till dig.


Kommentarer
Postat av: fia

det känns som de bara är vi som skrattar åt de här! haha

2009-12-03 @ 21:21:36
URL: http://sofiaforsen.blogg.se/
Postat av: jenna

hahaha nej jag tyckte också att det va kul :P

2009-12-04 @ 19:15:25
Postat av: Jenna

Ja det är nog ganska kört för din del som det verkar nu :/ hade vart kul om du hade vart med men jag hoppas att du förstår att jag är överlycklig för Fisen kommer hem :D:D hihi ..



Ja det klart att du får se filmen , bara Fija kan filma som en människa sen också när det väl e dags, har drömt om att jag får skrika till henne för att hon filmar snett och hennes händer darrar hahaha !men jag tror att hon kommer klara det galant :P

Jo jag mår bara bra, tråkigt nog :/ haha .. Har inte haft några värkar på två dagar typ och allt är som vanligt .. Hur mår du och familyn ? <33

2009-12-07 @ 19:48:46
Postat av: Tyra

hahaha råka se er sjuka lilla dialog. Asså det är ju tvärtom. Lill-erik är liiiten, slirre. Danny är mannen, dessutom har han stora fötter vilket betyder...

Danny är snygg het man och Erik är lill-pojken. Så tycker Tyra 24. hahaha!

2010-11-28 @ 10:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0