Nemen!

Ännu ett blogg-inlägg från en bloggskrivande Emma läggs upp på denna blogg. Kul! Men med så mycket positiv feed back som man fått (Tack Fia och Madde) så måste man ju fortsätta ha bollen i rullning.

Ja klockan är nu exakt 12.52, och jag ska snart ta o ringa min käre fader. Vi ska nämligen gå på julmarknad. Gud så mysigt tänker ni nu. Ärlinghem HERE I COME!

Jag och tyra har idag fått upp de sista julgardinerna i vardagsrummet, och låt mig bara tillägga att det är de fulaste julgardinerna jag har sett. Undrar lite varför jag köpte dom? Dom är svarta (Panel) med röda tomtar på.. Alltså hallå? Köpte dom på en sån här billighets affär här i Märsta Centrum (Märstas metropol) tyget är hårt och dem ger inte den här mysighetsfaktorn jag vill ha. Får väll köpa mig nya... Kanske.

Appropå Märsta Centrum har jag inte stött på några biverknigar en så länge av vaciinet jag hade lite OBSERVERA lite ont i armen. Känndes typ som man sträckt den (Förlåt Cattis) men annrs helt okej.

Jag fick Tyras dagiskort idag. Jag tyckte hon blev söt. Fia tyckte hon såg lite lustig ut. När jag tittade närmre kanske hon hade rätt. Hon såg kanske lite lustig ut. Hon har ett sånt här halv smile så ögonen blir rätt små sen står håret lite konstigt på ena sidan de fluffar sig typ ut på halva bilden, medans på andra sidan ligger de fint lockat. Det är typ som de borstade o fixade halva sidan av ansiktet. Men sen kanske dagisfröknarna hade så bråttom att de liksom glömde bort andra sidan?
Ja men jag har iaf hört av min mamma hur jobbiga de där fotograferingarna så jag har förståelse om de glömde halva sidan.

Nu har klockan blivit 13.02 Dax att göra sig beredd. A just de Tyra har döpt sin docka. Dockan hos farmor heter Lissy. Dockan hemma heter OLLI, roligt bara att olli är en tjej.

Goddag.


Kommentarer
Postat av: fia

HAHA, KEEP IT GOING! :D

2009-12-01 @ 15:38:02
URL: http://sofiaforsen.blogg.se/
Postat av: Jenna

Va kul att du är tillbaka emma :D hoppas det håller sig också höhö ..

2009-12-01 @ 17:51:05
Postat av: Anonym

välkommen tillbaka emma!!=)

2009-12-01 @ 19:48:42
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/
Postat av: barro

Jag blev glad nu att du börjat skriva igen. kollar här varje dag. du skriver så roligt oxå. min favorit blogg är tillbaks :)

2009-12-01 @ 22:51:17
Postat av: maddo

HAHAHA skrattade under din berättelse från Tyras kort på dagis.. Förstår vad din mamma menade så väl..!!

Pöss påre gums!

2009-12-02 @ 20:13:42
URL: http://madlawless.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0