JENNA

Shit Jenna ska få sin lilla bebis om 7 dagar. 7 DAGAR!
Så jäkla mysigt Jenna, o du kommer bli en toppen mamma!!
Du får säga till om du vill ha hjälp med barnvakt :) Då ställer ja upp!
ville iaf bara tillgängna detta till dig och att du ska vara stolt över dig själv o milo har tur att han får dig som mamma. Detta grejjar du, du kommer skapa den mest perfekta lilla pojken! Lycka till med ankomsten av Milo! Synd att jag inte kan joina :P (Kanske inte försent än!! haha)

Puss på dig o magen!

Kommentarer
Postat av: fia

vet du vad, nu är du tyst!! HAN SKA HÅLLA SIG INNE TILLS PÅ FREDAG KVÄLL! sluta va ond!!



LOVEU ;D

2009-12-08 @ 21:27:26
URL: http://sofiaforsen.blogg.se/
Postat av: Jenna

åååh tack Emma :'D Vad glad jag blev nu !!

haha oj ser att Fija kokar , men jag känner på mig att jag kommer gå över tiden så Fija hinner nog ,jag beklagar Emma :/ Pusselipuss <3

2009-12-09 @ 00:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0