Barroline.

Just fan Barro hade ju kommenterat för ett tag sen. Hallå har du en blogg eller? Kan ja få läs.  Ja saknar dig

Idag har vi haft planeringsdag. Dagen började att jag försov mig. Jag vaknade 07.20 skulle varit på dagis vid halv. Makkan fick lämna tyra o ja fick springa. Men när jag sprungit ett tag så ringer jag tessa o hon säger att Cattis också försovit sig så då blev det lungna gatan igen. Det sluta me att jag fick vänta på dom. Vi åt på Corners Krog utan problem och vi fick glädjande besked. Det var dagen i det stora hela. =)

Fick tyras gruppbild från dagis. Hon lipar. Det är allt ja kan säga om det. :P

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mycket vännen! :)

2009-12-09 @ 19:29:38
URL: http://frokennumerafru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0