Nej Nej.

Precis insett att Fia flyttar. Hon flyttar verkligen.
Nej det gillas inte eller jo såklart det gör men nu känns det lite jobbigt i magen.
(Ärligt talat så sitter jag här o skriver o små tårar rinner ner från min kind)
Ingen kan skämta som vi, ingen kan skratta som vi. 

Idag fick vi iaf skratta åt våran kära far, fia köpte ett "lack"bord ett sånt här litet fyrkantig i färgen
"björk"
Den är inslagen i genomskinlig PLAST (observera björk o genomskinlig plast)
vi kommer in till pappa o så här lät de: 

Pappa- Jaha vad bra du köpte ett sånt där bord.
Jag- Värsta billigt ju!
Pappa tittar på fia- Vilken färg köpte du? (seriös ton)
Fia- Men pappa?
Pappa- Svart
Fia o jag garvar så vi dör
Pappa- Ja ok svart.

Tårarna slutade rinna ett tag o jag sitter här och fnittrar i min ensamhet.
 
Fia du kommer ihåg vad du hade sagt till mig när vi var små och åkte in i biltvätten som var fruktansvärt läskigt för mig ;)  "Men Emma du behöver inte vara rädd, jag är ju här"

Älskade Syster vad jag kommer sakna dig!! Jag får väll köpa mig en luftmadrass o komma upp o du glöm aldrig Du behöver aldrig vara rädd för jag finns här!


Älskar dig

Kommentarer
Postat av: fia

JAG ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG!!!!!

2009-08-27 @ 00:49:38
URL: http://sofiaforsen.blogg.se/
Postat av: Thezz

hahaha, klockrent! :D

2009-08-27 @ 12:28:45
URL: http://frokenthezz.blogg.se/
Postat av: sissi

vart jag flyttar har du inte ett skit me o göra!

lägg dig inte i mitt liv nå mer.

är trött på dig o dina fasoner!!!

byr dig om det som är viktigt istället typ som hur vi ska rädda mördarsniglarna från allt bekämtningsmedel!!!

2009-08-27 @ 23:13:23
Postat av: tilda

haha sööööt du är! söta NI är!

2009-08-28 @ 10:20:15
URL: http://assumed.blogg.se/
Postat av: Jenna

haha ja de får han verkligen inte ! men han lyssnar ju inte på mig när jag säger till :/ så det väll bara låta han köra sitt race där inne !



Jodå jag mår bara bra :) hur mår du o din la familia ? pyyss ö kräämm

2009-09-07 @ 00:21:48
Postat av: jenna

hehe aa jag såg det nyss , men imorse var det helt kaos man kunde inte se nått typ .

2009-09-07 @ 19:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0