Rubrik saknas

Kan känna mig duktig denna vecka måndags var jag tina o thezz ute o knalla (6,6 km om jag inte minns fel) tisdags jobbade dag, men jag hade fanimej bestämt att jag skulle gå innan jobbet. Sagt och gjort 5.15 var jag ute och knalla. idag gick jag rundan igen. Foten gjorde jag ju illa här förra veckan men nu känns det faktiskt jättebra. :)

Börjat bli dukrig här hemma nu har rensat ut allt i sovrummet och nu köket. packat ner onödiga glas. :D Fyndat av min älskade Tina oxå! Ska köpa hallmöbel med spegel, lackhyllor * 5, småhyllor, lampor, och även micro!! Väldigt nödvändigt! :D tack gumman!! :D

Nej alltså fan kan inte hålla ögonen öppna snart.... Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0