lättlurade?

Jag lyckades lura er. Några iaf, tror ni verkligen att jag skulle skriva ut det i bloggen innan jag berättade det för er kära vänner? 

Nu är en jobb helg över och det är helg för mig nu! Skönt. :) Helgen har vart super seg! Vi har haft väldigt väldigt lugnt. Men som tur är, har  man de bästa arbetskollegorna :) Denna vecka är det jobb onsdag, torsdag, lördag och söndag. Jobbar påsken, mer pengar så det är alltid ett plus.

Tyra sjunger "När trollmor lagt de 11 små trollen..." Ni vet. hennes ref är Ooo aj aj aj aj aj aj aj aj puff. Så charmig mitt älskade lilla barn!! Du är det finaste på denna jord och jag älskar dig till tusen lilltjorfsan!

Nu ska jag ha en trevlig "Fredag" kväll, o titta på film! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0