god morgon.

igår skrev jag ingenting, var lite upptagen. Fixade iordning hela sovrummet och rensade garderober. Nu är det ordning där inne och jag o Makkan behöver inte dela nån gaderob :) Men det blev jätte bra där inne.
Idag ska jag åka och leta efter en klänning till Tyras ett års dag.. Känns som hon kommer behöva massa olika för hon har kalas på lördag, kalas på söndag. & sen hennes riktigtiga födelsedag på tisdag. Då har hon oxå inskolning.

Vi var på Eld-festen i väsby i fredags nere vid Kairo badet. Victor o jacob följde med :) Trodde det skulle vara bättre än vad det var. såg folkdans i typ en timme (?)  Då sa jag det till makkan "Jaaa du makkilak om jag hade gått kvar i gammelsdans när jag var liten hade du kanske sett mig där uppe i folkdräkt och dansat" Det skulle vara en syn för gudarna.

Så nu ska jag äta lite frukost sen ska vi väll åka och handla. Kram banan!

Kommentarer
Postat av: J u i c y

visst är jag kanske storasyster. Men marcus är också så pass gammal att han också kan höra av sig. Känns bara som att allt är mitt ansvar!

2008-09-07 @ 11:22:49
URL: http://juicyonfire.blogg.se/
Postat av: Ronnie

Lägg av nu, eldfesten va ju helt underbar!

Speciellt dem där tjejerna som inte riktigt alltid visste var dem hade elden, eller bandet som spelade 2? låtar..



ELLER! ELLER!!!!!! fyverkeriet som av nån anledning blev bra först efter 20 minuter då man tröttnat och åkt hem.



Syns nästa år!! YYEEAHHHHH!!

Men det kunde ju vart värre,

2008-09-07 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0