Måndag

Efter 2 slitsamma (!) helger är jag äääntligen klar. Nu är det 3 lediga helger som gäller!! Ska bara ta mig igenom denna vecka först :)

Nu rivs det i våran lägenhet. Vi ska få stambyte våran toa kommer bli super fräch men fan det tar lång tid upp till 10 veckor. Så jag förväntar mig att de är klara nångång 2009. Om de blir klara tidigare så blir jag bara glad. Det ända som suger är att det är ju jul. o jag vill ju pynta o byta gardiner o köpa gran o lägga presenter till Tyra under så hon kan öppna på en gång när hon vaknar. Så det är bara att hoppas att killarna i 6 b sliter som djur. (po rabatt på hyran positiva att vi får 40-50% bra så här innan jul)
¨

Nej nu ska jag (återigen) till jobbet. bara massa kvällar denna veckan Mak är lagom glad :P Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0