Inge dagis idag heller.

Tyra fick vara hemma idag oxå för hon har fått tillbaka blåsorna vid munnen. Så vi traska ner till läkaren o tog nån odling (IGEN) Men läkaren sa iaf att hon kunde gå imorgon.
Blir less att de inte vet vad det är, får väll skicka remiss till hud lr nått då istället?? Men hon verkar inte känna av dom iaf så det är ju tur. Hon äter som vanligt o så.


Jajajamen då helgen klarade jag ganska bra iaf, i fredags jobbade jag till nio sen gick jag hem till Chrisse drack ett glas vin, gick hem. Ut me hunden, gick förbi Nathalie och låna en film "The holiday" Antar att den är rätt gamal men jag hade aldrig sett den. Var tvungen att ha en riktig film o inte en bränd så jag kunde titta i sovrummet (Playstationet (?) tar ju inte brända) Sen somnade jag som ett litet barn o vakna 8.30.
Det var faktiskt väldigt mysigt att vakna upp själv hemma (Ja förutom diverse djur då) Åt en väldigt nyttig frukost som bestod av ett glas OBOY o en ostmacka! Gick ut med hunden en stund. Sen låg jag på soffan till klockan var närmare 11.30 Då var det ju bara att knata iväg. Så jobbigt pass 12-20.30 Det sög. Men  jag jobbade med trevliga människor så tiden flöt på! Ja sen så skulle ju jag gå till mamma som fyllde 42 :D .  (Nu ska jag försöka berätta detta så ni förstår) Jag ville ju lixom vara där så fort som möjligt O mitt jobb är 2 minuter från mamma. Men problemet är att de tar 2 minuter genom skogen. SKOGEN ÄR BÄCKSVART. Det vågar jag ju inte. Men jag ville verkligen inte gå runt (Minst 10 min) så jag går ner för PULK BACKEN o herregud vad brant det var... Jag gleeeeeeeed ner på leran. Höll på att ramla typ en 100 ggå o så var jag rädd. För det var verkligen mörkt. O eftersom jag har ny mobil så hittade jag inte "LAMPAN"  så gick o lös med vanliga ljuset från mobilen. Fy jag tror inte jag gör om det igen...


Men blev ändå glad när Makkan o tyra kom hem på lördag istället för söndagen =)


Nej men nu ska jag se film sen sova. Hej :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Men gumman då.. Stackare. Usch för mörker o tät skog....

2008-10-15 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0