måndag... igen.

Grattis SISSI på födelsedagen!!



Slitit som en gnu hela helgen. Men Pirjo-lisa gjorde en smörgåstårta åt oss. Så då var alla glada och nöjda... Eller iaf jag o Cattis. Ledig idag och egentligen imorgon med men ack o ve ska på utbildning i stället. Om kontaktmannaskap. Jääj..
 Mak åkte på ögoninflammationen. Stackarn. Ligger här o sover på soffan brevid mig. Ibland skrattar han så jag frågar lite snällt vad som är så kul " Jag skrattar inte" får jag till svar. Han skrattar i sömnen sen kommer jag där o förstör. Förlåt :P Tyra är nog fan inte helt 100 heller. hon får nog stanna hemma imorgon lill plutten. Hon o hennes far kan hänga, tills jag kommer hem trött o jävlig!

Carro drack vin o bjöd inte mig, Va fan är det för stil? Riktiga vänner gör inte så mot varandra. PUNKT!

Sen har jag ju min Linnda, vi är roliga hon o ja. Hon ringer mig när hon har slitna saker o berätta o jag lyssnar med entusiasm (?) idag var det till o med 2 slitna grejer som hade hänt på en helg!! Herregud! Men roligt var det iaf. Kanske ska börja ringa varandra i vanliga fall oxå? Men du vet skvaller är kul!



Galen 1 åring på födelsedagen:



Puss hejjj



Kommentarer
Postat av: Ronnie

Öka nu, fler inlägg vill vi ha

2008-11-18 @ 04:39:01
Postat av: Ronnie

Driver bara...



Läget då?

Orkade inte läsa så mycket, men såg att du har problem med att kissa, eller hur va det?



Hör av er!



Och öka, fler inlägg till massan.

2008-11-18 @ 04:41:59
Postat av: Carro

Vafaan jag bjöd dej. Hänga ut mej här som nån ensamhetsdrickare. aa kankse d e så att jag hellre dricker ensam.

2008-11-19 @ 18:00:55
Postat av: Madde

Men fan vad alla är sega på att uppdatera!

Skärpning!!

Miss u honey!

2008-12-03 @ 19:17:16
Postat av: Madde

Men fan vad alla är sega på att uppdatera!

Skärpning!!

HAHAH

Miss u honey!

2008-12-03 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0