vi har kul.

Madeleine| säger:

jojagog äror enon totalolanondode kokosossosa!

Emma säger:

Nu ska we se om jag fattr Say inte alls more.

Madeleine| säger:

haha

Madeleine| säger:

snyggt

Emma säger:

Jag drar på smilbanden detta var minsann kul hur menar du då järnspikar är det för nått? Man ska inte gråta över spilld mjölk.

Madeleine| säger:

Un aks iv es räh. Mev rä ud mev rä gaj ednavel redarahc!

Emma säger:

Fofatottotaror dodu nonåtottot vovadod jojagog soskokrorivoveror?

Madeleine| säger:

Men palla... ha abo ska we byta till nått annat maybe?

Madeleine| säger:

JAA jag fattar Fetast i stadish.Jiddra inte

Emma säger:

Maggan var minsann utan komplikationer roligast Glöm aldrig du kan bara ana ingen ko på isen så länge rumpan är i land.

Madeleine| säger:

Det är hett. ha abo vad konstigt det blir.. tänk om len prata sådär?

Emma säger:

När jag och madde pratar på MSN Kan det bli så här kul! Bättre fly än illa fäkta.Jag säger som jag alltid sagt - det man inte har i huvudet får man ha i benen.

Emma säger:

Harjar len? Jag brukar juh prata så här. Lite ghetto len vet!

Madeleine| säger:

Asså herregud.. jag bara as garvar hela tiden! Salve...Jiddra inte

Emma säger:

Inte alls Amigo var bäst! Detta ska easy in på min blogg. Chilla lite.

Madeleine| säger:

Peace, love och förståelse. Jiddra inte! abo vad cool. yez abo sweet.. göre med stil gumman

Emma säger:

inte alls men len ska we göra nått annat nu? Skulle vara kul! Häng med till grönan! We kan juh åka karuseller och spy. Chilla lite.

Emma säger:

Fett soft. Alltid Softa Lite! Inte alls men byt nu vännen!

Madeleine| säger:

Jiddra inte yez jag vet, men que abo man ska juh ha para till skiten oxå! We blev ganska så fattiga efter räkningarna

Madeleine| säger:

det är coolt. we byter! Jag svär på min mammas grav


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej hej! Gud vad Tyra blitt stor och hon är superdupersöt! Hoppas ni mår bra och har haft en fin dag!

2008-05-27 @ 01:44:10
URL: http://theerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0