Sofia Forsen, Talesman?

Mats Odell. kommun och finansminister var på en kurs i privatekonomi  som då min kära syster har gått i. Givetvis var SBMT (Lokaltidnigen) där och frågade frågor. idag fick vi sbmt här kommer ett utdrag :

"Ibörjan kändes det inte som en big deal, man tänkte att man lästa kursen privatekonmi.
Men efter ett tag förstod man hur viktigt det här är,
så jag förstår nu varför alla nissar är här, säger Softa Forsén
 och syftar bland annat på ministerns besök"


SOFTAS reaktion nu: Jag kallade Mats Odell för nisse....

Kommentarer
Postat av: Moster

HAAAHAAAAHAAA!!! Sofia är ju bara för kul! Nu ska jag till jobbet. Och där finns en SBMT som jag ska läsa. Nissar... thiiihiiii!

Så jä-la söt Tyrisen.... Saknar henne! Hoppas vi ses imorgon, förhoppningsvis kan jag vara med på utspringet, men kvällen kommer nog inte funka. A har massa möten och kan inte skjutsa...

2008-05-29 @ 09:38:25
Postat av: Jessica

Hej gumman! Saknar dig med..jag ska faktiskt till Märsta imorn, massera och klippa mig.

Ska du opereras..hoppas det går bra!
kramar

2008-05-29 @ 16:52:23
URL: http://jessicabergman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0