Helgens bravader.

helgen gick fort (gör dom inte alltid?) i fredags var vi hemma hos madde O Ran de hade sin förlovningsfest :D grattis igen!! :D Nu vill jag fan oxå att makkan ska ta o fria. Det skulle va hett. Festen var kul med mkt folk, roligt att träffa Lydia. henne har jag inte sett på 100 år !!

Lördags?  kollade ESC, herregud vad har hänt? Perelli var bra! 18 de plats? Fan bedrövligt. var tvungen sen att kolla youtube, för att se när hon vann Jerusalem 99. Gav mig hopp att kanske nångång så vinner vi igen.
O tidnigarna? Vad är deras problem? Först "Perelli blir historisk" "Segertippad" "Perelli har bara 1 stort hot" Sen dan efter "OM vi hade skickat Sanna hade vi vunnit" men va fan det hjälper ju inte. För att alla länder röstar på grannarna. o vi har inte så många . O björn då försöker skämta till det 12 points go to sweden" Dan efter i tidnigen "BJÖRNS KUPP! försökte ge Sverige 12 poäng" Herre min lord.

Söndagen tillbringade jag o Mak på akuten :P hela 7 timmar. Som sagt cystan är tillbaka. 8 lokalbedövnigssprutor  o massa lustgas, sen var den väck. Men den kommer tillbaka. Men danderyd ska boka operation så jag får bort hela cystan så jag slipper få tillbaka den varannan månad. Det är väldigt irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0