Godmorgon!!! :D

Tyra sover fortfarande! My god vilken liten pärla jag skaffat! Snart kommer pappa och Monica hit o fikar lite! Alltid lika kul! Jag hade tänkt och köra en kladdkaka! Mumsi!

Just ja, Erica fick en son!! En liten Joel! Har inte träffat han IRL än. men på korten var han super söt! Grattis!!

idag kommer det några människor och ska kolla på vagnen! Förhoppningsvis köper dom den! Så man blir av med den nångång. Sorligt iallafall, gillade den vagnen + att det var tyras första... Den är jätte smidig och bra. Men jag lessnade på färgen så då skaffa jag mig en rosa camoflage Emmaljunga scooter :) Börjar lessna lite på den nu oxå... Haha Men den får duga! Annars blir ju mak galen!

Helgen har vart lugn, igår kollade vi på nån skräkis. Jag ångrar mig... Funderar om jag ska sova nånannanstans i natt... Annars kommer jag bara bli rädd o ensam när mak drar till jobbet...

Vi ska in på grönan den 29 (Om vi får barnvakt) å se IN FLAMES... Skulle vara jättekul om det är fint väder. Nej men fan ska dammsuga lite nu!

HÖRES!

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en finfin dag! :)

2008-05-18 @ 11:27:30
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Natalie B

Var gärna med i min tävling! Stor vinstchans eftersom det är få tävlande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0