Massa barn.

Nu ska jag försöka mig på ett vettigt blogginlägg... Idag föddes LIAM  vi har väntat väldigt länge på herrn men idag dök han upp! Grattis Elin och Rasmus!

Igår var tyra med sin farbror och hans tjej Jenny. Vi kollade matchen hos madde och ran. Riktigt arg blev man ju när spanien gjorde andra målet i 91 minuten (Var det va?) Fan. Så nu får dom se till att vinna mot Ryssarna. Iallafall få lika

Idag har jag jobbat, det var kul. Jobba med min Johanna! :D Kommer inte behöva ta ut en enda föräldradag i Juli! Så skönt. Har så jävla många kvar!! Stolt över mig själv. Bra att ha kvar sen när man börjar jobba. :D

Å så har Tyra fått dagisplats! På Talholma avd: Viden! Där jag gick!! BALLT!


Nej nu ska jag glo. Kram


Vila i frid Anders... Du kommer alltid vara saknad.. Glömmer dig aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0