Måndag?

helt förvirrad när man har semester, man vet ju ine om det är måndag eller tisdag.. Skönt oxå på samma gång!
Helgen tillbringades ute på landet där jag såg en orm och en "RÄV", räven visade sig vara en stubbe. Såg oxå en massa grodor och bara en tvestjärt, nu är man hemma så när solen gått ner kommer det typ 100 såna där äkliga kryp. USCH!

På fredag åker vi till Götet! Så najs!! Jag ska åka en massaaaa karuseller och gå på avenyn. & så ska jag parar med en massa göteborgare. 

Snart kommer min favorit Tina hit och fikar! Så dax o sätta igång kaffet. Pusssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaha vad trevligt! :)

2008-07-29 @ 01:00:28
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: Moster

Ska du PARA dig med massa Göteborgare??? Men Emma då! Idag är det vi som ska ut till Möklinta. Var såg ni ormen???? uääääääääääää! Alex ska hjälpa morfar med diverse grejor. Synd att vädret verkar bli sämre bara men men. Så ska vi äta kräftor oxå! Jag läser din blogg, men har inte varit så aktiv med kommentarer. Förlåt! Puss och kram till er alla

2008-08-01 @ 10:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0