"Av med dom, av med dom"

Såklart så skrev jag inget mer igår! ha, Linnda kom hit så vi snacka skit och kolla på film istället. Mkt roligare än att skriva här iaf. Alltså en fråga varför har man en blogg egentligen? Jag har iaf bloggen för att mina nära o kära ska kunna läsa om Tyra och oss. Sen när jag läser i bloggar " O herregud jag behöver en BLOGGPAUSE" "Nej nu har det blivit för mkt med bloggen så jag måste göra en bloggpause" Haha alltså vad menas med det? Det är väll bara sluta skriva ett tag? Eller som en annan sa "nej nu har jag för många läsare, så nu måste jag göra en ny" Men HALLÅ!? Gör bloggen privat på en gång då? Nej det där är nog bara för att få mer uppmärksahet. kanske . fast jag vet ju inte. 

Nu har jag och Tyra ätit frukost o dansat. Jajjamensan det var en mysig morgon. NOT! Hon har vart helt tokig, rivit sönder allt som har gått att riva sönder, kastat sina badleksaker i toaletten, tagit all toalettpapper o slänt i toaletten eller badkaret. hon har skrikit, bajsat, kladdat yoghurt, flyttat på v-ums bordet o försökt att förstöra datan. Mysig morgon, O så klart e inte makkan hemma då. Makk var hos några kompisar i väsby igår o sen när jag skulle lägga mig vid halv ett ca så ringde jag han o då var han på väg hem. Så vi tänkte istället för att gå till väsby station sen ta tåget sen gå hem så sov han hos sin mamma istället. Den jekel fick sovmorgon. :P :P nej ska försöka lägga Tyra för en liten sovstund :P Ska vi se om jag lyckas bara.

Gott nytt år om jag inte skriver någe mer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Alltså en fråga varför har man en blogg egentligen? Jag har iaf bloggen för att mina nära o kära ska kunna läsa om Tyra och oss. Sen när jag läser i bloggar " O herregud jag behöver en BLOGGPAUSE" "Nej nu har det blivit för mkt med bloggen så jag måste göra en bloggpause" Haha alltså vad menas med det? Det är väll bara sluta skriva ett tag? Eller som en annan sa "nej nu har jag för många läsare, så nu måste jag göra en ny" Men HALLÅ!? Gör bloggen privat på en gång då? Nej det där är nog bara för att få mer uppmärksahet. kanske . fast jag vet ju inte. "



Hur tänker DU egentligen. Bloggpaus, ja så kallas det. Du vet, man tar en paus från bloggen ett tag för att man känner att man inte har tid, eller kanske inte riktigt orkar. Sen börjar man skriva igen. Och folk kanske byter blogg för att de tycker det blir jobbigt med för mycket läsare men ändå så vill personen inte sätta lösenord på den! TÄNK OM MÄNNISKA! Och en person som byter blogg för att den fick för mycket läsare kan väl knappast söka efter uppmärksamhet, det verkar lite knepigt tycker jag. Kanske fick personen läsare som hon inte ville skulle läsa den.. DU är bra ROLIG du

2009-01-09 @ 15:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0