Gott nutt år, gott folk!

Länge sen nu jag skrev. :) Jaja nu ska jag väll lyckas att få ner några rader iaf.
Har vart ledig nu i en vecka och är ledig tom torsdag. På fredag jobbar jag dag sen ledig helgen. så det är skönt. Julen var mysig, firade här hemma med Mirja, Mamma, pojkarna, Fia, mormor och morfar. Tyra blev lite rädd för tomten men sen gick det över all förväntan så fort hon hörde "God jul tyra" så släppte hon allt hon hade i händerna o sprang fram för att ta sina julklappar.
Detta fick hon
av oss- Ett OBH nordica kök (Trodde hon skulle vara för liten för det men leker jätte mkt med det)
Gunghäst,
påslakan,
 2 bilar
böcker
DVD Box med nallepuh,
 Godnatt sagor o godnatt visor på cd.
 Av Farmor (Mirja):
 Bord o 2 stolar ( Bordet får jag lägga upp o ner för annars e klätter apan där.
 Morgonrock o en siden pyjamas,
Av Micke o jenny
Kläder
Av Fia o Mormor -
En tavla (Vilket igentligen var till mig o mak) Men tyras hansavtryck o en jätte fin dikt.
 Tröja, kjol.
Av Gammelmormor o gammelmorfar-
 kastruller o sånt ,
 en musik tv eller vad de kallas.
 Av gammelfarmor-
Moccasiner och byxa o tröja
Av Morfar o Monica-
Massa kläder 
en rim bok där de sjunger o spelar,
  duplo.
 Av Berit
Strumpor och kläder.


Tror det var allt!! :D Tackar så mkt!
Nej nu ska jag ge Tyra lite kvällsmat, oklä på henne pyjamas. Sen kan jag skriva mer O sätta in lite bilder. Har en ny digitalkamera!! :D Hörs snart,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0