2008

Ska försöka göra som sissi vad som hänt under detta år:

Jag har varit mammaledig
Jag har börjat jobba igen, ny avdelnng o allt men jag stormtrivs.
Söta små prinsar har fötts Joel, Liam, Benjamin och Sebastian.
Tyra har blivit 1 år 
Tyras alla framsteg
Jag älskar Makkan mer än nånsin,
Vi fick stambyte
tessa åkte till afrika (Där hon fortfarande är) å jag saknar henne grymt mycket.
Vi förlorade en vän.
Vi var i göteborg.
Jag fick löneförhöjning.
Ekonomin är bra!
Mamma var jättesnäll o lät oss bo där under 9 veckor.
Min syster tog studenten.
Min mormor och morfar firar 40 år som gifta. ( NEJ JUST DET 39 VA DET!!)  :D :D :D

ok...nu fick jag hjärnsläpp. Men tror det var allt i det stora hela.

- Det har varit ett år av blandade känslor. Men i det stora hela har det varit ett bra år.

Jag älskar min familj och vänner!! tack för att jag fick tillbringa detta år med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0