Pappa 46!

Idag var jag riktigt seg. Kanske för vi tittade på film till typ 1 inatt. Å sen har man det lilla "monstret som vaknar 7, no mather what. Jag har tvättstugan oxå så det spelar inte så stor roll faktiskt.

Idag fyller min pappa, 46. grattis till han. Vi ska dit sen o äta. Ska åka occh handla present oxå en från mig o mak. o en från Tyra tänkte jag.
Kom på att jag ska jobba imorgon och på fredag, hade förträngt det in i det sista. Känns lite tröttsamt och gå dit men det positiva är att jag jobbar med Cattis. Har planerat att gå tillbaka till jobbet 22 september (om jag nu får nån rad tillsdess?) O vara med Tyra första veckan på dagis. Får mak ta 2 veckan.  Men nu får jag bara hoppas att jag får en rad, så jag vet vad jag ska göra lixom. hatar att inte veta att inte planera. Men jag tror ju inte jag kommer gå jobblös, men det är just det att jag vill veta. Om jag får en rad ska jag iaf inte jobba någe mer xtra försen jag börjar jobba den 22.
I helgen ska vi hem till Carola som fyller 40 det ska bli trevligt. RÖJ! Haha.
nej nu måste jag springa ner till den där förbannade-tvättstugan-som-inte-har-några-satans-tvättkorgar-så-man-får-ta-o-ösa-allt-direkt-med-händerna-och-det-tar-x-tra-tid...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0