Godkväll.

Dagen har vart fruktansvärt lång tycker jag.. Å jag har vart sugen på Kina mat hela dagen men ack ingen kina mat.... kanske får ta mig en buffe imorgon, skulle sitta fint. Kanske kan fråga Sissi om hon är sugen? hmm. Ledig hela dagen idag det har vart skönt. För snart börjar allvaret på riktigt, men det ska gå bra för oss alla!

Idag har Tyra fått en gå-vagn av en kollega. Rosa o jäätefin! Sen köpte Tyras moster en Dock säng med sänghimmel o en dock vagn med docka o massa lego o bokmärken(kanske för senare) ! :D Det var tyras 1 års present o inte så lite heller :D

Nej nu ska jag fortsätta drömma om min kina mat o samtidigt kolla på Sex and the city, o hoppas att imorgon kanske kanske jag får äta lite mat från Kina (Som egentligen är gjord här i sverige) Muuuummmmmsssssssss.....!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: preta

ge mig kina mat!

2008-08-28 @ 23:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0